פרטי התקשרות

פרדס חנה

אנחנו זמינים בימים א' עד ה' בין השעות 9:00 - 19:00

ברנדון בייס, נולדה בשנת 1953 וחייה בארה”ב. ברנדון הייתה מורה למודעות ולריפוי הוליסטי ועבדה עם גדולי המורים בתחום. בשנות ה40 לחייה התגלה בביטנה גידול בגודל של כדור כדורסל. ברנדון שהייתה מתורגלת במדיטציות ובעבודת ריפוי רוחנית, שלחה את עצמה למסע העמקה וריפוי של עצמה.

בספרה, “המסע” היא מתארת את המסע שעברה בתקופה זו. את הדרך שלה להעמיק לתוך עצמה ולמצוא את רפואתה. ואכן היא הצליחה בכ6.5 שבועות בלבד להעלים את הגידול לחלוטין. אך התמודדותיה לא הסתיימו בכך ובתקופה שלאחר מכן קרו עוד ועוד משברים בחייה. בייתה נשרף, ביתה ניתקה קשר עימה ועם אביה, ובעלה עזב אותה לטובת אישה אחרת. ברנדון ראתה בכל אותם המשברים הזדמנויות להעמיק את מסע הרפואה שלה ואת החיבור שלה לעצמה ולכלים שקיבלה לריפוי. 

ברנדון אספה את הכלים שסייעו לה לרפא את עצמה והפכה אותם לנגישים עבור כלל בני האדם. 

כאשר בסיס הרעיון הוא שיחרור וניקיון תאי הגוף מהזיכרון הרגשי שבהם.

למסע חמישה שלבים

בשלב הראשון ישנה ירידה מונחית דרך שכבות הרגש. תהליך זה נבנה מתוך ההנחה שכל רגש נותנים לו את המקום שלו מתפוגג וחולף. אחרי שהרגש מתפוגג, מתגלה רגש עמוק יותר.

לאחר הירידה דרך כל שכבות הרגש הנוכחות בגוף, מגיעים לשלב השני שנקרא מנוחה בחיק המקור. ברנדון גילתה שאחרי שמפנים את כל הרגש מהגוף ישנה חוויה אופיינית של שלווה, אהבה ללא תנאי, היא כינתה את המקום הזה בשם “המקור”. בשלב זה כשמגיעים אל המקור שוהים בו לכמה רגעים וסופגים את האיכיויות שלו.

בשלב השלישי עולים חזרה דרך שכבות הרגש אך הפעם יחד עם הנוכחות של האיכויות והחוכמה של המקור.

השלב הרביעי נקרא תהליך המדורה. זהו שלב שבו אתה מזמין את עצמך מצעירותך, את עצמך מהיום, מדריך רוחני ואנשים נוספים המעורבים בנושא הרגשי שאליו עובדים. סביב האש מתרחשת שיחה שמטרתה לתת ביטוי מילולי לכל הנוגעים בסיטואציה לאפשר סליחה וסגירת מעגלים.

השלב החמישי והאחרון נקרא תהליך הכלת העתיד ומכתב אל עצמך. שלב זה, כשמו כן הוא, נועד לשלוח מסר לעתיד אחר חדש, בעקבות התהליך שנעשה.

כיום מי שרוצה להתנסות בשיטת המסע יכול לקרוא את ספריה של ברנדון בייס, להצטרף לסדנאות שלה או ללכת למטפלים שהוכשרו על ידיה לעבוד בשיטה זו.

שתף/י עם חברים

מקורות

ברנדון בייס מציגה: ניו אייג’ להמונים מקור

Photo by Matt Howard on Unsplash


administrator

1 Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *