פרטי התקשרות

פרדס חנה

אנחנו זמינים בימים א' עד ה' בין השעות 9:00 - 19:00

שאלון אורח חיים בריא, בא בכדי לסייע לך להתבונן על אורחות חייך ולראות איך וכיצד ניתן לשפרן.

המושג ‘אורח חיים בריא’ הינו מושג נתון לפרשנויות, כל אחד תופס אורח חיים בריא באופן קצת אחר. בתקופות היסטוריות, רחוקות יותר, באופן טבעי החיים התנהלו באורח חיים יותר בריא. ככל שהשנים חולפות, והעולם מתפתח, כך למעשה אנו מתרחקים יותר ויותר מהנגישות, הפשטות והזמינות של אורח חיים בריא. החיים שלנו מתמלאים בטכנולגיה, הקצב שלהם עולה ועולה. כמות הטבע מסביבנו פוחתת וכמות הבטון והאספלט עולה. כמעט כל פעולה שפעם היינו עושים בעצמנו, כיום יש איזו אפליקצייה שתעשה אותה טוב מאיתנו. וכך, לאט לאט (מהר מהר) אנו מתרחקים מהטבע האמיתי של הגוף החי שלנו והנשמה האינסופית שלנו. 

ניתן לראות באופן חד וחלק, את ההשפעה המכרעת שיש לאורח החיים שלנו על הבריאות הפיזית שלנו. גם ברפואה המערבית, הרופאים ימליצו לשלב תזונה מותאמת ופעילות גופנית. ואחת על כמה וכמה ברפואה האלטרנטיבית, אשר מתבוננת על האדם באופן הוליסטי

ישנם תחומי ריפוי אלטרנטיבים רבים אשר ייתחסו בטיפול גם לאורח החיים של המטופל. וישנה גם הנטורופתיה, אשר בבסיסה ובמהותה, באה בכדי לשפר את אורח חייו של המטופל.

שאלון אורח חיים בריא מזמן עצירה והתבוננות, על מצב כיום של אורח חייך, על תפיסותייך לגבי אורח חיים בריא. מתוך כוונה לפתח מודעות בנושא ואולי גם לפתוח פתח לשינוי.


administrator

21 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *