פרטי התקשרות

פרדס חנה

אנחנו זמינים בימים א' עד ה' בין השעות 9:00 - 19:00

המיניות בחייו של אדם מושפעת מחומרים חיצוניים, כמו גם מחומרים פנימיים.

הגענו לעולם עם מין והגענו לעולם דרך המין. המיניות מגלמת בתוכה עוצמה, נעימות, עונג ובנוסף חייתיות. היא כחתימה אבולציונית וכחיבור בין הגשמי לרוחני. אלו הם מפתחות לחופש.

דברים חזקים אלו מאיימים על החברה כחברה, על הדת כדת, על השלטון כשלטון. ולכן המיניות לאורך השנים נהייתה כמגנט לאיסורים, שיפוטים, הגבלות, התניות וכו… נחשפנו לכך בבית, בבית הספר, וגם מאיש הדת ואפילו מהשכנה. כילדים ספגנו אינספור מסרים מהסביבה המגוונת שלנו על המיניות. גם דרך מה שאמרו לנו ודיברו איתנו עליו וגם הרבה דרך מה שלא דיברו איתנו עליו, אלא הסתירו מפנינו.

ניסיון תמידי “לפרוק את המיניות מנשקה” לקחת ממנה את הכוח הטבוע בה.

לא רק שההרחקה לא הצליחה לפרוק את המיניות אלא להפך. היא טענה אותה. טענה אותה באשמה, פחד ובושה. אלו הם שלושת המחלות בהם חולה המיניות שלנו. אלו הם חומרים הרבה יותר מסוכנים, בעלי פוטנציאל פוגעני גבוה בהרבה מאשר החומרים המקוריים שבה, עונג, חיבור וכו…

ניתן לסכם ולומר שלסביבה שלנו הייתה השפעה מכרעת על היישות המינית שנהיינו. אדם שרוצה להתחבר לעצמו באמת מתבקש לחזור, לעבור ולנקות את השדה המיני שלו מכל החומרים שעיצבו אותו מילדותו. להגיע חזרה למהות המינית שהוא.

הכוונה מאחורי שאלון הזה היא להביא לאור את היישות המינית שאת/ה, זו המקורית וזו שנהיית. לאתר ולזהות את החומרים שדבקו בך לגבי מיניות, להבדילם מהמהות המינית המקורית. ולהתחיל תהליך מודעות שיאפשר בהמשך ריפוי עומק.


administrator

18 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *