פרטי התקשרות

פרדס חנה

אנחנו זמינים בימים א' עד ה' בין השעות 9:00 - 19:00

מרחב המחייה שלנו הוא הבסיס הפיזי שלנו בחיים.

שאלון להתבוננות עצמית על מרחב המחייה בא בשביל להעמיק את ההתבוננות שלנו על בסיסי זה.

יש כאלו שמרחב המחייה משמש עבורם כמקום לינה בלבד ויש כאלו שמעבירים את רוב היום שלהם בו. חלקנו אוהבים להביא את כל העולם אלינו הביתה ואילו אחרים מעדיפים לשמור עליו כעל מרחב פרטי. יש מי שהבית שלהם ממקום קרוב להכל ומי שהבית שלהם מבודד ורחוק. יש בתים שפשוט להגיע אליהם ויש בתים שמסובך. בתים שונים מאורגנים אחרת, ניתן לראות כאלו שהשקיעו בהם זמן, מחשבה וכסף רב בנראות שלהם, וכאלו שמאולתרים מכל מיני טלאים. ישנם הבדלים במרחבים המשותפים והפרטיים, בסדר ובבלאגן ובעוד אינסוף פרמטרים, כל האפשרויות קיימות בקשת רחבה של הבדלים…

לעיתים קרובות ניתן לראות במרחב המחייה שיקופים של המרחב הפנימי שלנו. ניתן ללמוד בעזרתו על עצמנו על הפנימיות שלנו. צורת החשיבה שלנו באה לידי ביטוי בארגון שלנו את המרחב שלנו. התפיסות שלנו לגבי עצמנו גם הן באות לידי ביטוי בעיצובו. מה מקבל הרבה מקום בחיינו ומה פחות? מה מוסתר ומה גלוי? 

אך השאלה העיקרית והמשמעותית ביותר שנשאלת בהקשר זה, היא, האם מרחב המחייה שלנו משרת אותנו באופן המיטיב ביותר. האם הוא עונה על הצרכים שלנו ממנו? האם ישנם שינויים ברי השגה שיכולים לשפר משמעותיתי את החוויה שלנו בתוכו?

שאלון זה מטרתו, לאפשר עצירה והתבוננות על המרחב החיצוני, על הקיים ועל מה שעומד מאחורי הקיים. פתיחת שיחה ופתח לאפשרות חדשה, לשינויים קטנים שמשנים הרבה.


administrator

16 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *